sommaren gick...

oj vad det ekar tomt här.. jag hade faktiskt ett inlägg på G men som raderades av någon konstig anledning. inlägget innehöll massvis med bilder från sommaren.. Det här tekniska har inte alltid bara sina fördelar :-)

sommardrinkar:
Fin tjej:
finaste syskonbarn- kärleken är oändlig:

date med Martin & Linda:

mys i svarte:

mamma hjälpte mig göra lägenheten fin till nästa ägare:
besiktning av nya lyan- som jag delar med mannen jag älskar mest:
älskar vår lurv<3
och lunch hos älskade farmor och farfar <3
snyggaste bruden fick sin Daniel. Wow, vilket fint bröllop!

Första riden som nygifta


Mot Götelaborg med familjen:



Heldag på Liseberg: här blöta efter Flumride:




Mc Donalds på hotellet:
Frukost i det fria:
Utflykt till Nimis med K och H:






Många turer till huset- 1 gång/veckan cyklade vi dit :-)
Malmöfestivalen med skruttorna:




isabellegos:

våra vänner har flyttat till sitt första hus! Jag och A ville hjälpa dem i ordning:

Frida kom också- hon skötte cyklarna :-)
En sen men varm kväll i Malmö med min trygga vän:
Bus i Lomma;
Syskonbarn crashar nya huset:
Myyyycket arbete med vår trädgård- men bra blir det:
Tack alla för all hjälp vi fått- här hjälper Fredde oss med lite assistans :-)
Älskar det- vår uppfart:



2014-10-15 @ 23:04:37 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin Emmens

Av en slump hamnade jag här😀. Och se här fanns ju massor med nytt.


2014-10-31 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen