en lördag.

 

en arbetsvecka avklarad och därmed den första efter 1 år av plugg! det känns helt ok men var otroligt skönt med ledig lördag idag och massa timmar att spendera tillsammans med den jag helst ägnar min tid med!

Vi har varit ute och vandrat runt i Malmö hela dagen! Jag började dock dagen med lite lina-tid och tog en frukost på EH i V Hamnen, följt av lite rea-shopping :-)

Nu ska vi äta spaghetti och A's köttfärssås- mums alla dagar i veckan!

obligatoriskt morgonmys;

egentid i V hamnen & min alltid lika goda frukost;

REA <3

mötte upp älskling & långpromenad;

kastanjer är höstigt!


2013-09-14 @ 21:22:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen