lite mer allmänt sådär .

 

i veckan här sitter jag med en hemtenta men lite mys däremellan hinner jag allt med!

våffeldagen firades givetvis;

italiensk glass & kaffe americano i ett vindstilla Västra Hamnen igårkväll;

lisa var hos doktorn igår & fick vätskeersättning under huden- en uttorkad snutta men som mår mycket bättre nu!
någon som inte släppte lisa ur sin syn, när hon var hemma igen, var lillmoan som tryckte sig tätt intill sin förebild var lisa än la sig;

i morse busade vi innan jag for till skolan <3
not till mig själv: tvätta tomaterna IGEN innan de ätes!


2013-03-27 @ 10:15:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen