internationella kvinnodagen .


A firade mig på kvinnodagen igår med 2 rätters och jag stod för en smarrig gino till dessert som min fina fridatandläkare-vän lärt mig! kvällen gick verkligen i matens tecken- MUMS!

(intressant är att alla flickor, damer, kvinnor, tanter, tjejer etc fick köpa kaffe på vår skola för 5:- igår och killarna fick köpa till fullpris! får man ens göra så? är det jämställt? vilken dag är killarnas dag då de får köpa kaffe billigare än en tjej? då hade det nog blivit granskat av ngt ombud och fått medverka i uppdrag granskning....ironi)


2013-03-09 @ 09:12:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen