vinterkräk .


ja då lyckades man få kräksjukan detta året med! grattis lina! som tur är verkar det som det lilla odjuret i magen lämnar ganska fort detta året. igår morse vid 5 vaknade jag till av att A la armen om mig och jag kände då plötsligt ett illamående och fick ta bort hans sovande arm då jag trodde det berodde på tyngden av den mot min mage. 5 min senare var det toaletten som gällde fram till 7.30 då sista omgången kom upp. sedan dess har det lugnat sig och idag är tom febern borta och jag har prövat äta en portion med spaghetti som jag fick behålla :-)

ikväll blir det soppa som min fina A varit och handlat . precis som förra året verkar A vara immun mot kräksjukan- han känner sig hur kry som helst.

våra tjejer förgyllde precis söndagen med att moa välter ut sin katt(unge)mat på golvet och Lisa (som inte får äta den energirika maten) kastade sig över den innan dammsugaren hann sluka det! nu kryper jag ner i sängen igen <3


2013-02-10 @ 15:37:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

skönt du fick en lindrig variant av kräksjukan och att du mår bättre nu.
det är konstigt vad utspilld kattmat kan försvinna snabbt, känner igen det.


2013-02-10 @ 19:00:35
URL: http://www.witte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen