staffanstorpskollegor .

 
i lördags var mina fina ex-/staffanstorpskollegor här hemma. jag verkligen älskar att ha bjudningar och massa fina människor här hemma!! hela lördagen innan gästerna kom var så avslappnad (det är ju ganska lätt att man annars stressar till det lite för sig när man ska ha en bjudning...) för mig då fina tjejerna hade med sig både förrätt, efterrätt, dessertvin & snacks! tusen tack tjejer för allt ni bidrog med och alla fina saker jag fick!
jag längtar efter er redan!
 


2013-02-25 @ 00:33:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Kul att sådana härliga arbetskamrater, och att dom tar med sig en massa god mat också, det kan ju inte bli bättre!!!!
Sådana tjejkvällar är dom bästa!!<3


2013-02-25 @ 20:02:25
URL: http://www.witte.blogg.se

Postat av: Lina B

Vad är det för snygga byxor du har? Måste nog spana in som på fredag!


2013-02-27 @ 20:32:58

Postat av: Emma Oo

Helt underbar kväll! Längtar till nästa gång!


2013-02-27 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen