Ronneby and back

I fredags efter jobb var det ÄNTLIGEN dags för date med mina goa vänner och tandhygienister från skoltiden. lina och jag började med att fika på mitt favoritfik (alltid, tonfiskbaguette) och senare på kvällen mötte de andra tjejerna upp och en mysig kväll med torra utpratade munnar väntade :-) Lina bjöd på oxfilé till huvudrätt och vit chokladmousse till efterrätt- muuuums så gott det var! dagen efter tog vi en lång promenad i ett iskallt men uppfriskande Bustorp. dagen avslutades med ännu en fika innan det var dags för den ovanligt lååååånga färden hem pågrund av blixthalka och en lång stillastående kö pga en singelolycka utanför Osbyholm. I snitt låg jag i 60-80km/h genom Skåne-och de varnade på radion flera ggr om halkan så det blev bäst så! tråkigt att kvällen gick till det men väl hemma väntade tacos och lördagsmys hos min sambo <3
Tack underbara snälla Malin, Lina och Linda för detta hälsodygn! Längtar redan tills nästa gång vi ses! <3












2013-12-08 @ 10:05:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Hej! Har liksom helt glömt bort att du har en blogg!! Kul att hitta detta inlägg :) Snart ses vi igen<3


2014-02-14 @ 08:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen