Playa de Palma, Mallorca - DEL 1 .

 
älsklingen & jag har haft en underbar vecka på ett varmt Mallorca. det blev en sista minuten resa till Playa de Palma där vi tillhörde några av de äldsta ;-) 
Resan blev en salig blandning av sol, träning, upptäcksfärder, mängder med god mat, dryck & glass, pool-/strandbad & avkoppling.
<3

sturup kl. 6.00 . palma kl. 10.00 ;
dag 1
tummen är med mig vart jag än flyger ;
första kvällen ;
dag 2
frukost och 1.4 mils traskande in till Palma ;

TRÖTTA och HUNGRIGA ;
kväll ;
middag i närheten av vårt hotell ;
dag 3
frukost på stranden under vårt parasoll ;
rastlösa efter någon timme på stranden så dusch & dags att ta bussen in till Palma ;
skogsbrand utanför Palma och flygen avlöste varandra med att droppa vatten på elden ;
3 rätters-kvällsmiddag på "Litlle Italy"- MUUUUUUUUMS!
strosade runt i Palma & upptäckte en utomhus-bio där Röjar-Ralf visades ..."tyvärr" på spanska!
dag 4
buss in till Palma för shopping ;
frukost på "Café Living" :
det bästa resesällskapet är definitivt min André <3 
du får mig att dagligen brista ut i skratt & vi delar samma res-intressen !
flygen fortsatte att hämta vatten från havet för att släppa på den rykande skogen .
upptäckte den gigantiska & mäktiga katedralen inne i Palma ;
vi har määängder av fotografier, då vi båda är ganska bra på att ta kort :-)

mycket att titta på :
svenskägd-affär som sålde lösviktsgodis.
jag var bara tvungen att handla då de hade mina absoluta favoriter - sura bläckfiskar =)
 
besökte en apple-återförsäljare ;
;-)

fikade ;
<3
 
dags för kvällsmiddag- här på "Born 8" ;
dag 5
dags att försöka oss på stranden igen :-)
kvällen ;
TEX-MEX MAT =)
 
 
To be continued ::::::::
 


2013-08-04 @ 14:20:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ser sååååå härligt ut!!
(Vad kul att jag fick följa med till Mallis hihihi)


2013-08-04 @ 21:32:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen