en helg i mitt liv .

 

hej fina söndag som idag skänker oss en gnutta vår :-)

denna helgen har varit så grym- lugn, skön och närvaro av fina människor! fredagen bjöd på tjejmys hemma hos Malin. vi åt en massa onyttigt och gott, myste med Max och babblade i timmar! när jag kom hem var jag så pigg och upprymd så jag var vaken till 5.30 :-)


igår var jag med min älskade sambo hela dagen- myste hemma med pannkakafrukost, gick till mobilia å köpte kattmat, städade och A lagade supergod middag med den underbara sparris-förrätten på kvällen! Sedan såg vi spiderman-filmen och därefter slocknade jag, utmattad av aningen för lite sömn kvällen innan ! :-)

nystädat & fiiiiint;

idag skiner solen och jag sitter ensam på en bänk med en yoghurt i en handen, en latté i andra och njuter av att finnas till på denna jord :-)

 


2013-04-14 @ 15:12:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen