över del 1 .

jag ligger i min säng med kläder och smink på- TOTALT SLUT efter 2 intensiva veckor fyllda med grupparbete som idag lämnades in . klassen skulle idag kritiskt granska 3 slumpvis utvalda arbeten. tur i spel och lottning har aldrig jag (men i kärlek så nöjer mig där :) ) så givetvis blev min grupp utvald så fram till tavlan och presenterade vår syn på hur vi valt att arbeta med kommunen som en attraktiv arbetsgivare. vi fick ALLA frågor, synpunkter och funderingar man kan tänka sig- mycket för vi var första grupp! Puuuuuh så slut i bollen jag var efteråt! tack och lov innehåller min grupp erfarna och pålästa kvinnor så att svara var inga problem- dock fick vi även handskas med en hel del förvirrande frågor från klasskamrater som gör allt för att sabotera för en- orelevanta invändningar som inte har något med vårt "case" att göra!


jag avslutade dagen med något glas vin med en fin klasskamrat på "Mando" och lägger nu detta arbete bakom mig. imorgon är det nya tag då vi får ut en hemtenta som vi har 1 vecka på oss att lösa! Gonatt!


2012-10-25 @ 22:26:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Kämpa på gumman. Du är bäst!!!<3


2012-10-27 @ 18:22:39

Postat av: Lina

Den värme- tack fin!


2012-10-27 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen