mitt 27 åriga firande .

 

den 3:e maj fyllde jag 27- jag kom då hem från jobbet & älskling hade ordnat mys:

tack underbara du !


present ! :)

jag fick många brev i brevlådan den 3:e maj , bland annat de här teckningarna:

den 4:e maj kom Papps, Elisabeth, Håkan och Kerstin på 3-rätters hemma hos mig . då fick jag en massa fina presenter och vackra blommor . även Linn & Daniel hade smygit med en jätte fin present (den cerisa sjalen) :

tack fina ni för presenterna & en toppenkväll!

den 5:e maj bjöd mamma mig på frukost/lunch på Café Mäster Hans och jag fick strumpor, chinos, ett presentkort på HM och en handtvål från Body Shop ! solen lyste på oss så vi satt ute länge och bara myste .

tack fina mamma för en toppenbra start på dagen och alla de fina presenterna !

på kvällen den 5:e maj kom några av de finaste flickorna man kan tänka sig hem till mig och med sig hade de finaste MAX . alla var där för att fira mig & det gjorde de minst sagt med bravur ! jag fick jätte fina presenter, sång & en riktig helkväll . kvällen blev riktigt lyckad och jag hade jätteskoj :

tack fina flickorna för att ni kom & för de fina sakerna jag fick av er <3

av tjejerna fick jag vita ljus, ett presentkort på ett restaurangbesök & ett snyggt Marc by Marc Jacobs armband i guld och vitt!!!!!!


inte nog med det utan nedan är en gåva till som jag fick igår eftersom den inte hade anlänt till min fest- ett namnhalsband!
tack tack tjejer (& johan:) )- jag är jätteglad för allting!!!

 

tusen tack för alla nära & kära jag har omkring mig- det är ni som gör mig till den lyckliga lina jag är !


2012-05-10 @ 19:19:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Emma

Vilket lyckat födelsedagsfirande ser det ut som :D


2012-05-12 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen