bride to be + ESC .

 

i lördags var det dags för möhippa för A syster- en riktigt lyckad och fullspäckad dag med champangefrukost, uppdrag, dans, lunch och en massa skratt ! vi hade verkligen tur med vädret och fina L fick en heldag (och helkväll som jag missade) att minnas med värme . jag tog en massa bilder men att äga en blogg innebär givetvis inte att jag får lägga upp vilka bilder jag vill så ni får nöja er med en :-)

 

här är en av flera fantastiska bilder från dagen (med respekt för de inblandade blurrade jag bilden eftersom jag inte frågat vem som vill vara med i bloggen) .

 

 

kvällen fortsatte lika lyckat med en helkväll i FURULUND med några av mina goa fina vänner och ESC-final ! Loreeeeeeeeeeeen!! Yes yes yes!


2012-06-02 @ 00:11:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Ooo vad fin outfit du hade på ESC-kvällen :) Får jag fråga var du har hittat dom byxorna någonstans? :) PUSS


2012-06-02 @ 15:32:08

Postat av: Malin

<3 den sista bilden blev verkligen jätte cool!!:)


2012-06-04 @ 10:04:34
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen