en fredag i malmö .


i fredags var LINA och jag på restaurang "Nyhavn" på möllan och åt 2 rätters och drack gott vin & mumsiga drinkar .
DET VAR EN RIKTIG SOMMARKVÄLL så vi kunde sitta utomhus (med hjälp av gasol-värme) hela kvällen !
18.40 kom vi och 00.30 begav vi oss därifrån- vart tiden tog vägen förstod ingen av oss men förmodligen drunknade den bland allt vårt snack :-)

jag är evigt glad att våra studier förde oss samman för lina är verkligen en klok, realistisk människa och en riktigt cool 2 barnsmamma som verkligen inspirerar :-D A dök även upp på Nyhavn och fick träffat min lina-vän och håller definitivt med mig :)

 


2012-07-23 @ 21:59:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Jag är också evigt tacksam att våra vägar korsades Lina P, du är så viktig i mitt liv och jag värdesätter verkligen de tillfällen vi kan ses <3


2012-07-24 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen