klagan fortsätter .

 
hej hopp .
ingen vidare rolig blogg här inte :-)
och inte blir den roligare; idag har jag har legat i sängen till kl. 15.00 (hej liggsår!) . värken har tagit all min energi och av någon konstig anledning så har inte värktabletterna gett resultat men efter kvällens smärtlindrande så tycker jag att värken känns aningen mildare . så hopp om en fin & mysig kväll med A finns ! kinden är fortfarande bullig och jag kan inte gapa ordentligt ännu (saknar RIKTIG mat..) men kanske, kanske imorgon- att detta vänder lite, liiiitegrann åtminstone .

me & my bedroom ;



JO, JAG HAR JU DUSCHAT IDAG MED! tummen upp!
 
 


2012-07-06 @ 21:08:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen