tårar & fest .

 

igår var det dags att avtacka min chef Ingela som går i pension samt att avtacka en mycket god kollega & vän Sahar som fått tjänst som klinikchef i Skanör & därmed slutar hos oss .

det var en riktigt trevlig kväll blandat med en sorglig touch .
kvällen började på Rådhuskällan med mysigt champangemingel, rörande tal och KÖTT i mängder .
därefter blev det drinkar på Friday´s och kvällen avslutades med Jenny och Emma på Etagé .


på måndag kommer det att bli tungt- ingen Sahar att lösa Metros och Citys korsord med kl. 10 :-( som tur är har vi redan planerat in en återträff om 2v . life goes on och jag antar jag kommer träffa på fenomenet att en god kollega slutar x antal gånger till i mitt arbetsliv .

 

barnbordet & världens snyggaste kollegor . här sitter 1 tandsköterksa, 3 tandhygienister & 5 tandläkare- alla lika måna om att Staffanstorps tandhälsa ska bli så god som möjligt :)

min fd chef Ingela & Folktandvården Skanörs nya chef Sahar:

mammalediga emma & Sahar:

nya chefen Constantin började sin nya tjänst mycket bra :)

 

 

tack alla <3


2012-01-28 @ 20:40:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

He he, ja där fick vi svar på det. Ska bli spännande att se vad ultaljudet säger, om han är lång eller rund=)

Rådhuskällaren, mums! Håller med, att ta farväl av goda kollegor kommer ske så många gånger till, men det är trist om man är extra nära vänner.

Såg ut som att det var en lyckad avskedsfest=)


2012-01-29 @ 18:39:10
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen