Disney on Ice- Princesses & Heroes 2012 .


jag sitter här och ler- ler för jag är så otroligt nöjd & lycklig på samma gång . jag har spenderat kvällen på malmö arena med ett utav mina underbara syskonbarn- elva . vi har tittat på disney on ice- föreställningen på malmö arena . elva hade väl planerat kvällen med att packa ner prinsessklänning, silverskärp, prinsesstrosor, silverkofta & tiara i sin rosa övernattningsväska- snacka om att jag var nära på att fälla en rörande tår när hon berättade detta . SÅ GULLIGT ! så det var bara att in och byta outfit på mobilias (vi åt kvällsmat på kniv & gaffel där innan föreställningen) toalett innan vi for mot malmö arena . snacka om att jag kände mig vardaglig jämfört med glamour-elva !


ikväll var så lyckat och när hennes ögon glittrade av spänning när törnrosa & hennes prinsessevänner gled runt på isen smälte fasters hjärta . elva var supernöjd över kvällen & nu sover hon sedan någon timme tillbaka gott i min säng . jag hoppas hon får en lång, skön sömn utan någon hemlängtan eller hemsk mardröm om draken i törnrosa . jag själv kommer nog inte sova många timmar inatt men vad gör det- är otroligt tacksam jag har mina syskonbarn- de betyder så mycket & jag vill skrika ut i världen hur stolt jag är över dem ! :-)


pricken över i:et var att b-lina och hennes sötnos till dotter alma också var med på disney on ice & snacka om att elva och alma klickade . de ville knappt skiljas när vi sa hejdå ! så det var lyckat- att gå alla 4 så fick alla sällskap av varandra- även om b-lina mest bråkade ;-) !


imorgon kommer elvas mammi, pappi och lillplutto + min mamma på frukost hos mig- så då fortsätter myset !




































fräckaste scenen ..


2012-01-21 @ 00:24:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jag är lite avundsjuk, jag vill ju också se på prinsessorna! :D

Vilken mysig kväll ni har haft <3


2012-01-21 @ 00:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen