middag in bunkeflo .

 

i fredags var jag & mina fina kollegor hembjudna till emma B´s (+sambo) nya hus i bunkelflo .
det var jag, emma O, Frida & exkollegan Sahar som var där.
emma B bjöd på 3 rätters som smakade oerhört gott !
vi hade egentligen tänkt att sticka ut till någon klubb men vi glömde det helt och när vi väl kom på att vi ville ut vid 3.00 så tyckte vi inte att det var så lönt kanske :-) . dock hann jag med en snabb-fika på Mc Donalds tillsammans med B-Lina innan sängen !

i fr

bruschetta till förrätt .
fläskfilé i någon mumsig ost/gräddesås till huvudrätt .
ananaspaj + glass till efterrätt .

sahars egendesignade shots kontinuerligt .

emmas fina Lexi .


2012-02-21 @ 18:17:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jag vet inte riktigt.. Tror att det är två killar som heter Daniel och Christian.. ;-) mår du bättre idag!? Puss


2012-02-24 @ 16:27:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen