lennse andell .


idag har varit en bra dag !
natten var spännande & pirrig men sedan kom beskedet;
en pojke vi väntat på kom till världen <3 och han mådde bra !
15/2- ett perfekt datum för dig .

jag slutade 12.30 idag och gick därefter på stan och njöööt .

tränade spinning 60min kl 17.15

cyklade och handlade mat till min & petras date imorgon .

jag älskar produktiva dagar i mitt älskade malmö där jag har nära till allting men tycker fortfarande att vi arbetar för tok för mycket ! livet är ju för mysigt för att innehålla för mycket jobb !

ny ring från Lennse Andell :




2012-02-15 @ 22:16:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jaaaa <3



Guud vilken fin ring! I like!

PUSS


2012-02-16 @ 09:02:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Ooh jaaa det hade blivit superfint ju!! :D

(Tänkte på söndag, vi ska inte ta lite innan elva så att vi kan ta frukosterbjudandet?)


2012-02-16 @ 10:06:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen