Ven 2012 .

 
vilken fullträff !
jag och A stack till VEN igår och solen lyste med sin närvaro heeeela tiden ! kanske var det sista sommarhettan och vi avnjöt dagen på ett folktomt Ven . cykelvägarna var näst intill helt tomma på folk och det kändes som om vi hade hela ön för oss själva . nedan kommer en drös bilder, för er som orkar :)

 
givetvis stod paret oplanerade i den obokade kön :-)



framme efter 30min:
det var få cyklar att välja emellan;
eftersom vi inte ätit frukost blev det direkt lunch på Vens Hamnkrog- Pannbiff! Muuuums!
underbara vyer;
många många pauser för mys blev det;
andré och vår tandem-monark;
rådjur;
 
jag+ en grön stor gräsmatta (här fotbollsplan) leder ofta till eld i baken och spring i benen . jag älskar att springa runt så fort jag kan, leka och busa av mig på dem :-) som tur är så delar André denna inställning !
Vens brandkår ...
Vens whiskeydestilleri;
sista stoppet- "lejonkungen-klippa" där vi sjöng "Naaaaaants ingonyama, bagithi baba..." från lejonkungen . då blev det lite feeling :-)
trötta, belåtna & GLADA for vi mot civilisationen igen;
 
vad jag är glad att just du A är så ofattbart underbar ! tack för en fantastisk & spontan dag !
kärlek när den är som bäst <3


2012-08-31 @ 00:28:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

MYS!!! :) <3


2012-08-31 @ 20:32:10

Postat av: Lina till Mia

Tack för dina söta kommentarer :)


2012-08-31 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen