tandvårdsfolk på fest .

 

nedan kommer bilder från min lördag förra veckan då jag bjöd hem de finaste kollegorna (+ ex-kollegorna) som jag faktiskt kan tänka mig . vi är ett golden team men tyvärr är vi alla splittrade på olika ställen i dagsläget.

skålarna avlöste snacketimmarna och tillslut hamnade vi på både HIPP och ETAGÉ- en fulländad och perfekt utgång med andra ord <3

söta emma O hade med sig en supersmarrig hallonpannacotta paj så jag slapp tänka på att fixa efterrätt, snacka om lyx! :-) tack för det vännen !
 
 
tusen tack finfina tjejer för allt fint/gott ni hade med er och för att ni är så himla underbara !
fick 3 väldigt fina blommor men fick tyvärr bara med 2 på kort;
 
sahar och emma B;
fridis och emma O;

lockar med min nya grymma plattång;
(lisa har alltid älskat när jag har flickor hemma på fest)

ja vad säger man ?
emma B hann iaf inte fixa sin spruckna skärm under semestern ;-)







2012-08-01 @ 21:55:12 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen