NYC del 2 .

 
GOD MORGON UNDERBARA DAG!

denna dag tog vi tunnelbanan längst ner på manhattan och gick tillbaka till hotellet som ligger i mitten av manhattan, kikade på frihetsgudinnan ...


battery park,
 
 

freedom tower som står där WTC förr stod,
shopping,
 


& kvällen avslutades med en god (och stark för A) middag på en mycket bra kinesisk restaurang!

jag och min A besökte familjen- YES YES så mysigt och avslappnat det var . deras söta valpar MIA (mini-tax) och EMMA (boxer) var gudomliga . jag hade gärna varit au pair där igen ;-)
jag och A köpte vartsin iPad+ ett skum-fodral till mig;
 
 
 
 


2012-08-24 @ 16:10:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen