far och son cykel .

detta är ett rekommendationsinlägg !


Igår lämnade jag, efter jag varit så nöjd med första arbetet, in min trasiga barndomscykel för lagning av bromsar fram och bak (jag har bromsat genom att fatta tag i andré som cyklat bredvid alt. slitit upp skosulan vid mer akut-bromsningar en längre tid) på
Far och Son Cykel här på Fersens väg i Malmö. idag hämtade jag den lila faran och "expediten" berättar att de:

1. Bytt bromsbelägg fram/bak.

2. Bytt bromsvajer fram/bak.

3. Målat svart högglans över rosten på mitt styre.

4. Fixat mina växlar från 1 fungerade till alla 21 fungerande.

5. Oljat mitt stöd.

6. Fixat min framlampa (som går på dymo!!!!)


FÖR 340 SVENSKA RIKSDALER (och en klistermärkesponsring på bakskärmen)!!!!!! Jag behövde endast betala för punkt 1-2 vilket jag fått prisuppgift på när jag lämnade in cykeln!
Jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera deras service. Att de är nystartade och säkert utför denna extra-service för att skaffa sig nöjda kunder som sprider deras namn är alltid helt rätt! Affären ser inte mycket ut för världen men de är toppentrevliga, tar kontokort (=de är ärliga mot staten) och gör bra arbeten! 5 av 5 linor på den!


2012-08-29 @ 01:33:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen