r.i.p



min vän, mitt stöd, min trygghet och min hund under 2004/2005 har hastigt fått lämna denna jord . i söndags somnade Butch in med hjälp av avlivning då man upptäckt en tumör i magen som inte gick att operera på en så gammal vovve (11 år) .


det är med en stor klump i magen jag försöker inse att jag aldrig kommer få krama honom igen . . . ingen kommer någonsin förstå vad jag kände för den vovven . att åka som 19 åring till en främmande kontinent, att vara långt ifrån allt som heter trygghet inkluderat familj, släkt och pojkvän i 1 år var inte en dans på rosor för då lilla mig men jag fann snabbt Butch som min trygghet .

han hade dålig rykte när jag anlände- han var aggressiv, fick gå med munkorg, kunde ej gå fint i koppel (förutom med pappa Tom) och var lite småmullig . Butchie och jag fann varandra direkt- munkorgen åkte av, han fick busa utan koppel i snön, stå själv utanför affärerna, nådde en hälsosam vikt och var min allra allra bästa vän under året . jag kunde vara med honom utomhus i flera timmar- han följde med och solade & när jag ville upptäcka Bklyns kanske inte så trevliga områden var han ständigt och trofast vid min sida :-)


det är med stor saknad jag skriver- Vila i frid älsklade vovve <3


UTAN DJUR ÄR JAG INTE LINA!


2012-04-05 @ 00:32:31 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

<3 <3 <3 tänk vilken tur ni hade som träffade varandra!


2012-04-05 @ 07:46:24
URL: http://sandypaprika

Postat av: Gollan

Förstår precis vad du menar min Goll!!

Tänk vilken tur att han fick dig i sitt liv och att du gjorde det så mycket bättre för honom <3

Och tänk vilken tur att du fick träffa honom som gav dig den tryggheten!

Han får busa med dom andra hundarna nu, det är han väl värd <3 <3

Puss min Goll


2012-04-05 @ 15:25:15

Postat av: Lina B

Så sorgligt Lina, men vilken tur han hade att just du djurväns Lina kom och räddade honom och gav honom ett bättre liv!


2012-04-07 @ 07:54:55

Postat av: Lina

Ja tack snälla Lina..men usch det är så hårt när ens lurviga vänner lämnar en. Meeeen han har det bättre där han är nu :)


2012-04-07 @ 12:19:35

Postat av: Lina B

Usch ja jag vet, har ångest för den dagen närmar sig med stormsteg för vår lilla Bonnie :(


2012-04-08 @ 12:00:06

Postat av: Lina

Usch ja, stora nackdelen med att ha djur..Lisa har inte så långt kvar heller känns det som!


2012-04-09 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen