daniel 27 .


i lördags fyllde min daniel-vän 27 år . man får sig en tankeställare- 27 år !! nu har vi känt varandra i 10 år- riktigt roligt har vi haft under dessa år men vart har de sprungit iväg?


nåja, hans söta sandra bjöd in mig på lite tacomiddag vilket var extra gott bland all påskmat . sebbe och hans emelie dök upp lite senare under kvällen vilket var väldans trevligt ! då krängde vi påskägg och snackade . en mycket god, avslappnad och trevlig kväll . tack mina vänner !

hela sällskapet fastnade visst inte på bild då jag inte var så flitig med kameran :)


2012-04-09 @ 17:49:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Tack själv! Kul att du ville komma! <3


2012-04-09 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen