äntligen har du hamnat rätt .



gollan uppträde med
Sing | Dream for Life - mot HIV och aids i Sydafrika
i förra veckan .


jag och andré inledde vår mini-semester med att av stolthet åka upp och titta på vår fina vän och talang .


här är ett klipp från föreställningen där alla pengar de samlade in i form av inträde/gåvor gick till aids/hiv-drabbade i Sydafrika !


jag är så himla stolt över dig !
jag hoppas att alla fega typer som hållt din talang tillbaka lyssnar på detta och känner skam .
äntligen min vän, så har du fått uppfylla din dröm .




2012-04-22 @ 18:11:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Gollan

<3 Tack älskade ni <3

Jag är grymt stolt över mig själv och jag har bevisat att jag faktiskt vågar uppfylla min drömmar :))


2012-04-22 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen