update .

 

så här mår jag just nu:

 

 

lisa börjar sakta kännas piggare tycker jag men jag som matte har en ångest varje dag då jag 3 ggr/dag ska ge henne 2 olika sorters medicier rakt ner i halsen och sedan tvinga henne att svälja . vi är inte vänner just då men sedan får hon räkor och tonfisk som kompensation så brukar vi bli vänner igen . lilla lisa har förlorat jätte mycket i vikt så nu får hon äta precis vad hon vill tills hon är min tjockis igen :)


2011-09-17 @ 14:21:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Fina fina Lisa! <3

Ha så myyyysigt ikväll! Ni får låtsas att jag är där hihi.

PUSS


2011-09-17 @ 14:46:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Hatar också att "trycka" ner tabletter i halsen på dom små liven, jobbigt. Dom fattar ju inte varför man är dum. Men kan du inte krossa och blanda i maten, det gör vi ibland.



Fotoboken var specialgjord till dom, och självklart ska jag göra en egen, större till oss!!=)



Ses i kväll söte=)

PUSS<3


2011-09-17 @ 14:49:13
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen