moroccan oil .



idag har jag nätshoppat lite- det började bli tomt i hårskåpet så fyllde på med den berömda och högaktuella moroccan oil + 2 st balsamspray då mitt hår ser ut som ett fågelbo, trots inpackningar och balsam, när jag kommit ut från duschen ! det ena, den från BED HEAD är för hårextensions men ska tydligen göra vara succé för det egna håret när det kommer till tovor . upp till bevis :-D


någon som testat moroccan oil lr hört som mig, att det ska vara bäst?


 

om jag inte handlar mina hårprodukter i New York handlar jag dem alltid på bangerhead.se .


2011-10-02 @ 18:39:47 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Emelie

Använder alltid biosilk helt underbar produkt som jag inte klarar mig utan :) kramis


2011-10-03 @ 15:38:38

Postat av: Lina svarar

Ahh härligt.. Då hoppas jag arr jag oxå tycker så!


2011-10-03 @ 15:54:11

Postat av: malin

Jeppe som har koll säger att det inte finns något "sista avsnitt" där man kan se att han dör. Man skulle önska att det fanns, man det verkar inte så.


2011-10-04 @ 20:26:06
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: natalie

Har hittat en olja som är den bästa i världen Nashi argan helt underbar produkt samt ett bättre pris en maroccan oil.

Köpte min på lyko.se


2011-10-09 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen