gluwein i dusseldorf .

 

det var med en tjock klump i halsen som jag och A lämnade Dusseldorf och linn och daniel för att bege oss hemåt mot sverige och vardagen igår .

 

vi har haft det så himla KUL, MYSIGT och AVSLAPPNAT ! detta var den mysigaste resa jag gjort på länge- helt klart över mina förväntningar och det är ju kul när det är på det hållet ! både jag och A vill tillbaka till härliga Dusseldorf så fort som möjligt så i början på våren kommer vi definitivt hälsa på L och D igen !

 

fredagen den 18/11 började vår färd mot tyskland . flyg från köpenhamn till dusseldorf, 15min tunnelbana från flygplatsen och sedan var vi framme i linn och daniels underbara hem .

 

där blev det fika och mys .

vi fick choklad på hotellsängen av städerskan :)

efter myset gick vi ut och åt på en asiatisk restaurang- MUMS!
därefter hyrde vi film & åt godis vilket var en perfekt avslutning på fredagen .

19/11

hotellfrukost :)
nej bättre! linn hade handlat nybakade bullar, crossianter & pretzels- MUMS IGEN!

mys på stan .

kärleken sprudlade lite extra denna helgen ;-)

ett underbart gäng .

fina värdparet .

helgen handlade mycket om MAT och dryck :)

våfflor .. och gluwein !! åh så gott !

happy hour ! 3,50€ per drink ! galet billigt och smarrigt ! pertfekt avslutning på en dag med shopping !

kerstin & håkan var med på ett hörn- i iPaden <3

killarna fick tid till en runda fifa 2012 .

mera god mat- små hambugare för killarna och schnitzel för tjejerna .
ALLA i sällskapet åt för mycket ;-)

radler är extra gott i tyskland :)

mojito bar fick sig ett besök av oss efter middagen .

jag testade mojito royal (mojito med champange) för 10€- som hittat!

mina nya skor syns :)

glada o kära . precis som det ska vara :)

20/11

BRUNCH!
och den absolut godaste brunchen jag någonsin ätit- jag beställde in 3 rätter och ångrade det inte !

lång promenad ner till hamnen innan det var dags att torka tårarna och dystert och mycket jobbigt säga hejdå till linn & daniel . :-(

 

tusen tack linn & daniel för en fantastisk helg innehållande allt man kan önska sig- mys, god mat/dryck, familj, fest & fantastiskt trevligt sällskap .
bättre värdpar finns inte och vi är så nöjda över vår helg ! TACK !



2011-11-21 @ 22:50:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (7) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Oooh ni ser ut att ha haft det LOVELY! :D

Jag vet inte när jag kommer, jag kan närsom hehe, är ju leeedig! :D När vill du att jag ska komma? PUSS


2011-11-22 @ 15:39:55
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jag snackar med Johanna ikväll, så hör jag av mig när jag vet när jag kommer :) LÄÄNGTAR (både till imorgon och heeeelgen!!) PUSS


2011-11-22 @ 16:06:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Gud va underbart ni ser ut att ha haft det. Gillar att dd skriver efterhand till alla kollage, känns som man var där, ha ha=) Nu blev man bara lite hungrig efter alla bilder på den goda maten=)

PUSS


2011-11-22 @ 18:23:24
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Linn

Tack själva för en fantastisk helg - vi har njutit av att ha er här! Återupplevde verkligen hela helgen nu när jag såg bilderna- längtar redan tills vi får göra om det till våren! Kramar från Daniel och mig!


2011-11-22 @ 19:48:32

Postat av: Sandrix

Jag åker med Johanna imorgon! Så vi ses typ lite innan 5 eller nåt sånt! :D Puss


2011-11-22 @ 20:55:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Gud vad härliga bilder & ni verkar ha haft det helt underbart :) Oh du! Gud vad fin tröja du har, på fjärde bilden :) Puss


2011-11-22 @ 21:42:50

Postat av: Sandrix

Haha Sandra <3 Canon :P

Ska komma ihåg p-skiva..

Ses ikväll fina du!

PUSS


2011-11-23 @ 09:14:27
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen