fredagsvärme .

idag har jag varit på Charlotte Trend .. igen- de har som jag tidigare nämnt rea! idag blev det 2 Eva Solo burkar som jag tycker är galet fina och passande i mitt kök ! tro mig mina vänner, detta var inte mitt sista besök i den butiken :D. kvällen spenderades hos Andrés underbara föräldrar där det bjöds på 3-rätters!!! Hummersoppa med kräftstjärtar, OXFILÉ tornadou med ugnspotatis, chokladkross-glass med färsk kiwi! Till det, gott rött vin och avslutningsvis kaffe och godis ! efter den fantastiska middagen blev det filmen "Marley and me" och lite ångesttankar över min egna lurviga vän där hemma! fredagen kunde inte startat bättre- tack underbara K och H för att ni är ni och helt otroligt fantastiska!!


2011-11-05 @ 00:56:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åhh vad fiiina! (Både burkar och flickor hihi)


2011-11-05 @ 08:45:30
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Tjusiga burkar=)

Nu får du tänka på att inte shoppa så mycket och spara lite pengar inför vår ullaredstrip, då ska pengarna rulla=)



Ja, det halsbandet är ett måste, älskar det=)

Yes helt rätt, en lite rockstar var hennes tanke. Det står till och med "Rock" på bodyn=)



Ja, jag mår bättre nu, bara lite hosta och förkylning kvar, men jag är mycket piggare nu. Så i morgon blir det jobb igen för mig=)



Allt bra med dig och lilla Lisa?

PUSS<3


2011-11-06 @ 17:18:55
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen