trist .


neeeeeej .
fick åka hem från jobb idag ! kände i morse att jag var fortfarande kass men tyckte synd om jobb att behöva ringa återbud till mina 14 patienter så jag pallrade mig upp och iväg fylld med strepsil och ipren .


3 patienter gick med nöd och näppe- jag skakade, svettades på ryggen och halsen sved varje gång jag skulle säga något så jag gick in till chefen som skickade hem mig direkt !


men det trista är att jag är en väldigt frisk människa anser jag själv, jag försöker äta bra, röra på mig och jag brukar aldrig vara sjuk men de senaste månaderna som nyanställd och nyutexamnierad har jag fått smaka på ordet sjuk . det är nästan något varje månad . har tagit upp det med chefen att jag känner mig dum etc och hon lugnade mig med att säga att det brukar ta ung 1 år som anställd att bli immun mot alla bakterier som staffanstorpsborna går runt med :) vi får väl se för just nu känner jag mig verkligen som en svag individ !


nu blir det soffläge och inte lyfta ett finger tills denna infektion lagt sig .
tur jag tecknade BB 24-7 igår !

lina ringde igår och gjorde min sjukdag lite ljusare med att påminna mig om att vi snart drar till LONDON!


2011-03-29 @ 11:14:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Du tål kanske inte Staffanstorpsborna.. :P

Åååh är BB 24-7 bra!?



Krya på dig my friend! <3


2011-03-29 @ 13:34:38
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Tur man kan förgylla någons dag, snart kommer du inte orka prata med mej mer efter att jag ringt ner dej för att fråga jobb frågor ;) Ja inga sjukdomar får följa med til vår underbara London weekend!!!!


2011-03-30 @ 15:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen