martin + linda=sambos .


efter kontraktet på fredagen blev skrivet slog någon sorts infektion ut i min kropp-  på lördagen blev det värre men på lördagskvällen kände jag mig ändå ganska fit for fight efter x antal ipren att fira in martin och lindas nya fina lya så jag begav mig till deras inflyttningsfest .

efter lite antibakteriell dryck kände jag prima och det blev en riktigt lyckad och rolig kväll men utan utgång då vi lite missade att klockan ställdes fram en timme men man ska ju sluta när man har som roligast sägs det ?

( idag får jag dock sota efter helgens sviter när jag ligger hemma med feber och hosta )

tusen tack martin & linda för en toppenkul inflyttningsfest !


2011-03-28 @ 17:45:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Martin

Det var gästerna som gjorde festen!


2011-04-05 @ 09:44:06

Postat av: Martin

Skicka bilderna till min mail :)


2011-04-05 @ 09:44:55

Postat av: F4

cool kille han i röd skjorta


2011-04-05 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen