lördagen nästan förbi .

 

idag har det städats & slängts grejer i lägenheten- den ska nämligen fotograferas i nästa vecka inför kommande visningar . man vill ju att den ska vara attraktiv för folket så allt personligt så som fotografier har tagits bort, minimerat saker i mina hyllor, ja tagit bort allt personligt så köparen kan se sig själv bo här . har putsat fönsterna & burit ner 4 flyttlådor till källaren ! skönt att vara igång ! kan inte förstå att jag äntligen snart ska flytta- hur länge har jag väntat på min lgh ? 2 år ? minns inte ens ! hoppas den är värd all väntan nu med bara !

 

tog en paus från städandet och gick ut på stan, tog en kaka och en latté och satte mig i solen- somnade nästan men kom ganska fort på att jag faktiskt var i stan så gick in på Triangeln och stillade det sedvanliga shoppingbegäret ...

 

en kjol/linne i ett och ett gullet spetslinne .


2011-03-05 @ 18:15:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Jossan

Snygg kjol/linne=)


2011-03-06 @ 08:03:38

Postat av: Lina B

Du shoppoholicen spara lite cash till London...;)


2011-03-06 @ 19:48:46

Postat av: Lina

Åhh HM lyckas alltid ha så mycket bra!:D


2011-03-07 @ 09:52:42
URL: http://thelizy.blogg.se/

Postat av: malin

Jag längtar med!!=) Men det blir väll ändå av, även ifall Frida inte vet än? Hoppas, hoppas hon kan!!=) Blir det i så fall vi tre, du, jag och din kompis Petra? Eller är det någon annan som kunde?

Hoppas du haft en bra dag på jobbet!!=)

PUSS


2011-03-07 @ 20:04:37
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hihi det var det! :)

Jag får vårkänslor när jag tittar på dina inköp :P


2011-03-09 @ 17:10:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Va kul att vi blir ett par stycken!!=) Bowling låter kul, jag är med på allt!!=) Roligt om malmö-killarna också är på.

Blir det lite förfest hos dig kanske?

Puss


2011-03-09 @ 19:36:31
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen