ingen återvändo .


i förra veckan var min lägenhet till salu- det blev en liten men spännande budgivning in i det sista och jag skrek av lycka då finalbudet kom i fredags och jag insåg att jag tjänat en slant på min lya sedan jag köpte den 2007 .


köparna är från gotland och skulle hemåt senare under fredagen så de ville skriva kontrakt så fort som möjligt så direkt efter jobb for jag ut på dockan här i malmö och i 2h skrev vi kontrakt och gick igenom ALLT (tvister, nyckelutlämning, tillträde, regler, banker etc) ! efteråt när jag skulle cykla hem kände jag mig tom men lycklig ! min fina första lägenhet var nu ..

 


2011-03-28 @ 13:51:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen