ibland kommer det till mig .


idag är jag mer än vanligt glad ? kanske beror det på solen ? kanske beror det på att jag är ledig ? kanske på dagens shopping ? kanske en kombo ! I don´t know men är väldigt lycklig- jag är inte den smalaste, inte den snyggaste och inte heller den smartaste som gått på denna planet men ändå lycklig för att jag är jag . för jag har nämligen de bästa vännerna i hela universum- vissa umgås jag med varje vecka, vissa varje månad, vissa någon gång per år och uppskattar er alla precis lika mycket för ni gör mig till den lina jag är ! ni får mig att må bra, får mig att skratta, ni ger mig kloka råd & ni ställer alltid upp till 100% . vi ska alla vara glada att vi är vi och att vi inte är drabbade av svält, obotliga sjukdomar eller fattigdom !


dagens visdomsord från sentimentala lina . hej o hå !


2011-03-05 @ 16:18:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

gilla ;D


2011-03-05 @ 18:51:30

Postat av: malin

Man blir så glad av din positiva inställning till livet. Ibland kommer man på sig själv att gå och irritera sig på att man fått en finne eller att byxorna sitter lite tight, men va fan, så länge man är frisk och har familj och underbara vänner omkring sig så borde man inte klaga. Livet är underbart!!=)


2011-03-05 @ 20:20:36
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Johanna

Vilket underbart inlägg gumman - är så glad att du finns i mitt liv också!!!! Vad underbart med den inställningen till livet - den borde alla få uppleva :)!! Ha en bra helg nu!!!

Pussar från ett kallt Finland :)


2011-03-11 @ 11:47:30
URL: http://nannishultzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen