Kopparhattens utsiktplats .

 

jag älskar att vara långledig från jobb för då hinner jag äntligen att umgås med många av mina nära och kära . solen skiner med ! hur tacksam är man inte över det ?
livet är för kort för att jobba 5 av 7 dagar i veckan- det känner jag nu .

 

i torsdags 2/6 när malmö var helt stängt och folktomt åkte jag och andré till Skäraliden & Kopparhattens utsiktplats mellan Röstånga och Ljungbyhed och vandrade . otroligt vacker nationalpark som ni alla bör besöka ! jättefin utsikt när man kom ända högt upp på en horst (-andés ord och det betyder inte berg men tänk er berg så förstår man meningen) . dagen var helt underbar- dels för pga vädret men mest för att jag fick vara tillsammans med den jag älskar mest en hel dag !

 

snutt och jag beslutar på morgonen att dagen ska bestå av utflykt . börjar köra och när vi lämnat det moderna samhället och kommit utanför furulund inser vi att oljan är slut och likaså bensinen . lite halv panik fick jag men andré hittar lugnt, via sin iPhone en din X i Marieholm 3km ifrån oss .

 

väl framme på skäraliden börjar vi utflykten med att testa restaurangens ekologiska köttbullar !

när vi närmade oss malmö ville snutt inte hem utan ville på mer utflykt så vi begav oss till bunkeflostrand- fikade vid vattnet, lekte med stenar och tittade runt på vad vår framtid kanske kommer att innehålla <3


2011-06-04 @ 16:07:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Vad söt du är som vandrar i guldiga ballerinaskor! :)

Ni ser ut att ha haft såå mysigt, hade ju verkligen tur med vädret!

Är sååå ledsen att jag inte kunde följa med och sola idag :( Puss


2011-06-04 @ 22:49:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen