midsommar 2011 .

 

 

åter igen har mina fina vänner lyckats - en otroligt lyckad midsommar fick vi hemma hos fina martina och hennes björn . det bjöds på god mat, trevliga vänner och svalkande vin . regnet ville inte joina oss så vi hade fullt upp med lekar, dans och spökrunda . vi var ute nästan hela kvällen och det var verkligen jätte skönt .

tusen tack mina fina vänner- björn och martina för att ni är ni och allt ni fixat igår & även tack till alla er andra som såg till att det blev en lyckad midsommar !  ni är mina vänner och ni är bäst !

lite bilder nedan i vanlig ordning:

 

 


 

 

 




2011-06-25 @ 14:29:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hahahaha jag döööör! Jeppe var sämst på "irländsk julafton" hihi.



Tack för igår fina du! <3


2011-06-25 @ 16:55:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym

Tack för lånet av André i går, hihihihihi=)=) Ännu en mysig midsommar, som alltid med dom BÄSTA<3


2011-06-25 @ 22:50:53

Postat av: Cissi

vilka fina sommarbilder :)


2011-06-26 @ 23:22:10
URL: http://solstralens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen