glimminge omgång 2011 .


underbart sköna & vackra glimminge .
- där var vi förra helgen, fredag-->söndag !
10st goa vänner!


det var rätt trist väder men dagarna flög förbi ändå och det blev en hellyckad helg med grill, mys, fest, shopping, vänner och skratt! vad mer kan man önska sig?

vi som var där:

i vårt gäng får alla vara sig själva:
alla typer accepteras ..

jag fick sköta de flesta sysslorna:

jag har världens roligaste vänner !

denna bilden förvånar mig inte ett dugg och då tänker jag inte på oss 3 utan på en viss persons små söta fingrar:

 

stort tack till familjen lindholm för att ni ännu ett år litar på oss vuxna och lånar ut er fantastiska stuga !
TACK ! (ps, ett lite mindre stort tack till mina fantastiska vänner för att ni är NI !)


2011-07-30 @ 01:44:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Ja, tob går oftast i bara kallingar, är förvånad att han har skjortsen på sig. När dom kommer hem till oss på myskvällar har har alltid med ombyteskläder(Chips-tischa som han själv kallar det) och mjukisbyxor. Så ställer han sig i hallen och bytar om, och då tar han av allt så att han bara står i kallingar en stund, sen klär han på sig det kan ska ha för att kunna kränga en hel kväll. Så JA Tob brukar tycka om att klä av sig!!! Lodd kan intyga. Hon brukar säga "Tobbe måste du stå i bara kallsongerna"? Ha ha ha ha!!!=)



Självklart att mina fingrar skulle va med på den bilden, jag gillar ju att "klämma" på dig!! HIHI=)



Vilke helg det var, man blir glad när man tänker på den<3




2011-07-30 @ 12:22:03
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen