Hemsedal 2010-2011 del 2 .

 

här kommer resten av bilderna från vår härliga vecka i Hemsedal . se och njuuut !

tobbe hamnade lite offroad :)

men lika glad ändå :)

fiiiika !

bus som vanligt :)

bus ..

meeera bus !

saknade någon .

nyårsafton .

sjukt mysig och utan stress !

förmodligen världens dyraste öl .

lottens goda förrätt & efterrätt- muuums !
huvudrätten hade vi komponerat ihop tillsammans !

tolvslaget .

efterfest .

hela havet stormar .
tob vann (med fusk tror jag?)

deeptalk :)

sista kvällen med gänget ..
då var vi tröttna på varann så blev bara en bild och den på fridas mumsiga rätt !

:)

 

tack alla för en myspys vecka i Norge :-)


2011-01-08 @ 14:45:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

1. He he, ja, jag är sjukt nöjd att jag hittade den bilden. Alla var inte lämpliga om man säger så....ha ha=)

2. Jeppson passar honom liksom, kanske för att han är så lik Jeppson(trollet) i The Ark.=)

3. Förlåt, förlåt, förlåt.....än en gång förlåt, ska aldrig göra om samma misstag igen, självklart hittar du bilden på min blogg nu!


2011-01-12 @ 23:05:04
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen