onsdagen förbi .

idag slutade jag 16 och vilken skillnad från klockan 17 . lovely ! hann njuta av det härliga vädret med ! hoppas hoppas vi får vår snart trots att alla säger vi ska ha vinter igen ! jag vill ha vår vår vår nu :)
iaf, efter jobb drog jag till KEMTVÄTTEN- lämnade in en linneduk & 2 kuddar som blev förstörda i och med fuktskadan- hoppas de kan reda ut det men de trodde dem- för där var iaf inget mögel på dem !
efter det gick jag til stan & shoppade 2h och nu sitter jag hos min plutt som står i köket och lagar mat- vi har en deal idag- han lagar & jag diskar . passar mig perfekt då laga mat är ett av de tråkigaste sakerna som finns att göra i denna värld !
sen blir det nog solsidan- missade det i söndags .. ajja ha en trevlig kväll alla gossebarn !
idag slutade jag 16 och vilken skillnad från klockan 17 . lovely ! hann njuta av det härliga vädret med ! hoppas hoppas vi får vår snart trots att alla säger vi ska ha vinter igen ! jag vill ha vår vår vår nu :)
iaf, efter jobb gick jag till KEMTVÄTTEN- lämnade in en linneduk & 2 kuddar som blev förstörda i och med fuktskadan- hoppas de kan reda ut det men de trodde dem- för där var iaf inget mögel på dem !
efter det gick jag til stan & shoppade 2h och nu sitter jag hos min plutt som står i köket och lagar mat- vi har en deal idag- han lagar & jag diskar . passar mig perfekt då laga mat är ett av de tråkigaste sakerna som finns att göra i denna värld !
sen blir det nog solsidan- missade det i söndags .. ajja ha en trevlig kväll alla gossebarn !
lite av shoppingen:
äääääntligen hittat mina najsiga pistol boots .
de går ungefär upp till knäna och är riktigt bekväma .
( bilden går dessvärre inte att vända .. )
hur fin ? :)


2011-02-09 @ 20:25:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Riktigt najs shopping!!! Skitsnygga stövlar och superfin klocka!! :D


2011-02-09 @ 23:05:19
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Super snygga stövlar!! Längtar till London för då ska jag shoppa ihjäl mig =)

Men tusan vad najs Kalmar ska bli,saknar er!!!


2011-02-10 @ 20:04:30

Postat av: malin

Skit snygga stövlar och I love klockan!!=)

<3


2011-02-10 @ 22:18:42
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Lina

Lina: Jag längtar oxå ihjäl mig till underbara London med dej! Jag vet en riiiktigt najs affär som e sketa billig med en massa fina grejer! Jag ska spara massa pengar nu =) D är ett löfte :) Kalmar ska oxå bli riktigt najs- som man får se när man hänger med er alltså! Först GT och nu kalmar :)


2011-02-10 @ 22:34:17

Postat av: Lina B

Hahahaha ja du tyvärr finns det nog inget ställe i Kalmar som e lika hett som GT...;)


2011-02-11 @ 08:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen