tomt .

idag har jag 0 energi . skulle eg varit på jobb men hann bara komma till värnhemstorget i morse innan allt brakade loss- magsjuka/vinterkräksjuka (?) . hem å in på toaletten och så har det sett ut de senaste 8h . tur min älskling bor hos mig som just nu kokar en hemmagjord vätskeersättning som skall vara bra när man inte får behålla ngt själv ..

Ajja låg och tittade på mina bilder i telefonen & hittade bilden nedan från julafton (tyvärr den enda bild som togs på julafton från min sida- orutinerat) som är värd att synas i bloggen:

Jag hoppas alla haft en God Jul å myser ordentligt nu i mellandagarna! Jag firade julen på bästa sätt- med alla familjemedlemmar <3


2011-12-27 @ 14:53:37 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Uschdå, magsjuk nu, inte kul. Hoppas du hinner kurera dig tills nyår!

Söt Elva på julbilden!


2011-12-27 @ 17:45:36
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Lina B

ÖÖÖhh fy tusan, stackars dej :( Hoppas du kryar på dej till Egypten :)


2011-12-27 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen