återfall .


vad tänkte jag med när jag åt 2st hemmagjorda köttbullar igårkväll ?
JO, att min älskling gör de godaste köttbullarna & kunde helt enkelt inte motstå eller ana följderna .

Där gjorde jag ett misstag jag fått ångra hela natten & hela morgonen. SUCK vad detta är jobbigt nu. 4 dagar totalt har detta hållt på & jag är så trött på att bara se min lägenhet- JAG VILL UT!

Jag hade så mycket planer för idag som nu går i kras för att jag måste åter igen springa på toaletten. Har jag tur är detta över om någon timme & idag ska jag vara superduper försiktig vad jag äter- bara lättsmält och snäll mat för magen.
DET ÄR JU NYÅRSAFTON IMORGON och det vill jag inte missa. Kommer helt klart bli en "sober" nyår så jag kan köra hem om jag mår dåligt och inte behöva vänta på tåget som går 05.00 men det gör mig absolut ingenting- bara jag kan vara med!


ajja en liten uppdatering bara .
Gott Nytt År på er alla som läser bloggen!


här är några av de själar jag absolut inte vill missa att få umgås med imorgon:


2011-12-30 @ 10:27:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Usch gumman, dumma dumma magsjuka=(=(

Hoppas verkligen att du mår bättre i morgon och kan komma, inte kul att vara sängliggande på nyårsafton=( Vi vill ju ha med ditt glada humör=) Vi får även hålla tummarna för att Loddi mår bättre, lilla stackaren=( Men att köra kan ju vara klokt, då slipper du vara beroende av att passa tiden+ att din mage hade nog inte klarat av någon alkohol alls.

Känns som alla är sjuka/halvkrassliga nu, tråkigt=(

Hoppas vi ses i morgon=)


2011-12-30 @ 14:57:11
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Lina B

Din stackare....:( 2 ggr på raken, jag hade dött...tror jag men jag är ju lite känslig när det kommer till kräk..;)


2011-12-30 @ 20:28:48

Postat av: Lina svarar

Lina, Jag kräks ej =) Bara andra hållet!


2011-12-30 @ 20:29:53

Postat av: malin

Naw gumman, tack!=)

Mår du något bättre nu?


2011-12-30 @ 22:10:30
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen