phax bikini .

 

hej hopp ! idag har varit en fantastisk dag . morgonen började med frukost med frida på espresso house- därefter mötte jag upp mamma för lunch+ shopping i stan och nu ikväll äter jag tacos och packar min resväska !

 

var på posten idag med . hämtade ett paket från nelly.se innehållande en bikini, en klänning + solkrämer . här är bikinin som kommer från Phax Swimwear och är köpt på nellys rea ! jag har velat ha bikinin ett rätt bra tag men den kostade då 800:- så jag väntade men nu när den fanns på rea så kunde jag inte motstå !

 


2011-08-17 @ 19:48:30 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ååååh vad fin!!! <3



Ha det nu UNDERBART på er resa, och njut, njut, njut!!!



See you when you get home!

PUSS


2011-08-17 @ 22:26:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen