fredag till söndag i kort .

 

då var denna helgen förbi och det är med värme i hjärtat jag ser tillbaka på den .
den har nämligen varit PERFEKT !
fredagen myste jag hemma hos 2 goda vänner i ghettot furulund- vi riktigt frossade i mys: hämtmat, godis & BB . en helt perfekt fredag .


lördagen spenderades i min källare :(
flyttar nämligen om 2v och det är en del som skall packas men det är kul- det trista var bara att jag missade vår fina vårsol ! på kvällen myste jag med min underbara A- gick och hyrde film & åt tacos !

 

söndagen spenderades med lilla mamma- en fika i lund och sedan åkte vi mot bjärred och finfina brorsfamiljen . vi fikade och busade ! jag hade med mig en kasse med saker från barndomen som jag inte tordes slänga så elva & otto fick ärva det . min bror tyckte inte detta var en lika bra idé som jag :) men det tyckte elva & det är det som räknas ! :)
söndagen avslutas med lite BB-mys .
nu intas sängen för att vara pigg och alert inför en intensiv vecka innehållande jobb och massa flyttjobb på kvällarna !

 

 

 


2011-04-10 @ 22:43:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen