family first .


tillbaka till jobb- kändes lagom ok eftersom hela påskhelgen varit lika fantastisk som i en saga ! vilken sommarvärme vi haft ! underbart och se sin hud gå mot det mörkare hållet & håret gå mot det ljusare :-)


ikväll slutade jag 18.30 och när jag kom hem stod det 2 gullegrisar vid min port- nämligen andrés mamma och syster . de hade med sig fika och inflyttnings/födelsedagspresent ! de var inbjudna för att kika på mitt nya hem och det verkade som om de älskade det lika mkt som jag :-)
vi fikade, pratade framtiden & bara myste i 2h ! underbart avslut på denna dagen <3


2011-04-26 @ 22:24:48 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Fiiin bild på er 3!!=)



Ha ha ha, minnesluckor, grymt jobbat! Hmmmm, jag tror att du nog har några filmer på det, du fick runt med din kamera hela tiden, men den kanske var avstängd, vem vet, mohaha!!!=) Du har väll kollat igenom dina bilder/filmer?

<3


2011-05-02 @ 23:58:58
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: malin

Så jävla rälig den var.....tur att den inte lever mer!!!!!!!!!!!!! Mohaha!!!=)


2011-05-07 @ 21:51:10
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen