en onsdag i mitt liv .


igårkväll blev det en spontan middag med fridan på café 2000 .
gick sedan till wayne´s och tog en mumsig kaffe .
prat prat prat och sedan promenad genom ett fullsmockat lilla torg- sommarkänslor !


fortsatte promenixen till min nya lägenhet- jag har inte fått nycklarna ännu men ändå lyckades vi smita in och kunde nosa på min framtida ytterdörr och postfack :-)


jag blir pirrig i hela kroppen när jag tänker på lägenheten :)
på måndag är det dags- det jag väntat på i 2 år!







2011-04-14 @ 09:25:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Vad kul att flytta till nytt...Jag vill oxå!!!!Får väl bli nåt nybygge i Växjö ;)


2011-04-14 @ 20:50:20

Postat av: Sandrix

Ska bli sååå spännande att få se din nya fina lägenhet! :D


2011-04-16 @ 00:31:42
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen