du gör mig lycklig .



i helgen stack jag och andré till sthlm för att fira 3 år . vi bestämde att vi skulle bo på hotell och se "blue man group" som present till varandra då vi älskaaaar att bo på hotell!

helgen blev lika mysig som förväntat !
jag älskar dig hjärtat !

mysig tågresa dit .


hotellrummet .

mys på rummet med regnovädret utanför .

påväg till blue man group .




vårt hotell nattetid .

restaurangbesök & firande av oss efter showen .

dags att checka ut .

lunch innan hemresa .

hemresan som jag sov igenom- A pluggade flitigt !


tack för en fantastisk helg med dig- finaste killen i världen !
du gör mig lycklig älskling och det är allt som betyder något !


2010-09-20 @ 21:07:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Emelie

Vilken mysig helg nu ser ut att ha haft :)


2010-09-20 @ 22:26:43
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Sandrix

So you like it!? :) Hihi


2010-09-22 @ 20:15:17
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen