jag älskar att vara med dig .



nu sitter jag och älsklingen på tåget påväg till vår kära huvudstad- vi ska fira 3 fina år tillsammans ! vi har båda längtat jättemkt och nu är vi äntligen påväg ! solen skiner och vi har hemmbakade frukostbullar/kanelbullar och godis framför oss ! haha det är lovely !

ikväll ska vi se "the blue man group"- annars bara ta det lugnt och fira våra 3 år riktigt ordentligt !

uppdatering kommer imorg eller på måndag när vi är hemma igen!





förra gången jag såg "the blue man group" var i las vegas med min värdfamilj:



gaaaaah mina pyyytte lyyyte småttiga barn ! sååå gullegulliga !
5 år sedan ... dessa åren har ju inte gått fort- inte alls ! suck!


2010-09-18 @ 08:53:50 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Åååååh grattis gumman ! 3 år skojar man inte om ! :) Pussss


2010-09-18 @ 21:40:17
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen