trött på gnäll .



sluta gnälla över valet nu . sverige är en demokrati och vi är inte (och kommer aldrig bli) ett rasistiskt land- 94% röstade inte på SD så lugna ner er!


idag har jag inte jobbat- utan varit i skolan . det var dags att gå upp med c-uppsatsen igeeeen och denna gången blev den godkänd med bravuuur ! jag trodde verkligen inte det men nu känns det så befriande och härligt ! en yrkesexamen och en kandidatexamen äger linan nu ! känns ganska tuuuuffft!


jag firar med snabbmakaroner och köttfärssås, tända ljus och en mysig förkylning !


idag fick jag träffa en riiiiiktigt söt beeeeebis !
lina b:s sötnos Thea .
JAG ÄLSKAR BEBISAR !
Kolla jeansleggingsen!!


2010-09-20 @ 18:42:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Du är såååå duktig! :)

Ah vilken söt liten cooling!


2010-09-20 @ 20:31:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Buffie

Ja fy fan va gött!! Jag tror jag har fattat det först nu! haha



Puss puss


2010-09-20 @ 20:39:45

Postat av: Lina B

Ja ni är såååå söta ihop du och Thea ;)


2010-09-21 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen