min torsdag .

 

idag har varit en bra dag- trots rinnande näsa har jobb känts som en fröjd- lätta och trevliga patienter har gjort sitt. efter jobb cyklade jag till mobilia och köpte en parfym jag väntat på- brittans nya radiance!

 

såg idag att de här linnena (se nedan) från -90 talet har kommit tillbaka- usch och nej tack! det får nog gå längre tid utan dem för att de ska kunna bli moderna igen ! något som jag verkligen gillar är att diskutera gamla modetrender- visst är sådant kul? jazzbyxor med kjol över, fila/buffaloskor, benvärmare, rutiga/manchester byxor, tattohalsband/armband etc !

 

 

nu ska jag äta pannbiff som jag gjorde igår och koka lite snabbmakaroner sedan blir det IDOL . imorgon slutar jag kl 11.30 och kl 12.15 ska jag på massage på hansa . det kommer nog bli i samma klass som detta:


thailand 2009

 

 

sen på kvällen blir det fredagsmyyyys med älsklingen, fridan och johan! vi har blivit inbjudna på tacos- ingen kan ana hur mkt jag längtar!! muuuums!

helgen kan inte starta bättre !


2010-09-23 @ 19:30:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen