min onsdag .


hej hopp söta ni !


idag slutade jag jobb redan kl 11 för min sista patient avbokade sin tid- galant tyckte jag ! körde och röstade, köpte tröjan nedan + lite smått och gott från apoteket . när jag kom hem pluggade jag (c uppsatsen...), sedan tog jag en lååång dusch med hårinpackning och shaving- underbart ! smörjde in kroppen och gjorde vid håret, sminkade mig . jag älskar att ta sådana dagar då jag fixar mig extra länge och riktigt rår om mig själv och min kropp!  vid 18 mötte jag upp den bästa tjejen i världen- fridan för kvällsmiddag och fika på hennes johans goda bullar !



underbar dag- nu är jag redo med nya krafter inför en spännande arbetsdag imorgon ! skrapa skrapa tandsten !



oversize tröja med tajt arm- militärgrön/vit från cubus !


2010-09-01 @ 22:36:13 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen